نسیم خوش اسفند

رهگذر

شعروغزل

 

پنهان شده در بوی گلی فصل بهاران

ای مهر توشدتعبیه در قطره ی باران

شد زنده دوباره گل وریحان وشقایق

هر قطره ی باران شد مسیحای گیاهان

همراه نسیمی گل نشکفته ی باغی

مادام صفای چمن وجوی کناران

ای جلوه ی رویت رخ گلهای بهاری

در محشرگل راز رخت گشته نمایان

هرچند که تازه است نسیم خوش اسفند

یا خیس شدن زیر عبور تر باران

غافل زتوام خسته ی تکرار زمانه

از صفر به صفر این سفر خاکی انسان

یارب به دل سوخته ی من نظری کن

باران به کویر دل من باز بباران

شدتیره دلم بس که شده غرق تمننا

بر چشم ودلم بارقه ی نور بتابان

تو حسن ختامی به زمستان دل من

یاد تو بهار دل من اوج زمستان

هرگاه گشایم به سخن لب توهمانی

 

 

پژواک صدایم که نشیند به دل وجان


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کاووس لیراوی
ساعت19:40---12 بهمن 1390
سلام هم ترانه امیدوارم که خوب باشی کارات رو کلی دوس دارم احساس خوبی رو تو وجودم حس می کنم دوس داشتید خبر بدید به چه اسمی شمارو لینک کنم بدرود

حسین سنگری
ساعت23:30---5 بهمن 1390
يا حبيب الباکين
با شعري پيشکش به غريب مدينه امام حسن حسن مجتبي (ع) با مطلع:
"شب دراز است و خوب مي فهمم، باز هم فتنه زير سر دارد"
بروزم
يا حق


کلاه خاکی
ساعت21:10---5 بهمن 1390
سلام دوست من
وبلاگ خوبی دارید
میشه گفت محتوای وبلاگ بنده هم مثل وبلاگ شماس
خوش حال میشم به کلاه خاکی بنده هم سر بزنید.
موید باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:نسیم - اسفند,ساعت20:2توسط مینامحمودی | |